Caminoen - en personlig og ærlig beretning.

Går du bogstavelig talt med tanken om at træde i pilgrimmenes fodspor gennem Spanien og møde spændende mennesker fra alle afkroge af verden? Drømmer du om udfordringer og livsændrende oplevelser ved blot at sætte den ene fod foran den anden?

Så kom til en aften med Malene Deleuran, som beretter om oplevelser fra sine mange vandreture på caminoen. For oplevelserne bliver til minder for livet - og ruten er ikke kun en fysisk rejse langs Spaniens smukke landeveje, men også en rejse i sig selv.

Du vil blive guidet gennem turen med masser af billeder og praktiske - og ærlige - tips og inspiration. Alt lige fra hvordan du slipper for vabler og overfyldte herberger til hvilke naturskønne områder, du kan opleve på din tur. Der bliver også rig mulighed for at stille spørgsmål.

Tid: Torsdag d.4. April kl.19:00 - 21:00

Sted: Hvalsø Kulturhus - Kultursalen - Skolevej 12, 4330 Hvalsø

Pris: 50 kr.

Tilmelding via aftenskolen på mail: lejreaftenskole@gmail.com eller tlf.: 27833080